YDELSER

2

Lad os høre fra dig

Vi svarer gerne på dine spørgsmål

Tilbudsstyring (bid management)

Som ekstern bid manager driver jeg processen med at udarbejde prækvalifikationer, ESPD’er og tilbud og styrer de enkelte tilbudsprojekter,  mere…

Tilbudsskrivning

Skriver dine medarbejdere, så kunden forstår det? Er dine medarbejdere dygtige til teknik, men mindre dygtige til at formulere  mere…

Tilbudsprocesoptimering

En veldokumenteret tilbudsproces reducerer misforståelser og øger effektiviteten, da medarbejderne kan fokusere på at udarbejde et professionelt mere…

Bid No Bid-procedure

I professionelle salgsorganisationer bruger sælgerne Bid-No-Bid proceduren til at prioritere de enkelte udbud, så de knappe salgsressourcer allokeres mere…

Optimering af tilbudsmateriale

For salgsorganisationer med en større tilbudsproduktion er der markante effektiviseringsgevinster at hente ved at implementere sælgende  mere…

Salgspositionering

Faglighed, kravopfyldelse og kvalitet i et tilbud er ikke et vindende kort, men forhold, der forudsættes at være i orden. Det som kunderne går efter, mere…

Sælgende følgebreve

Da følgebrevet kan være kundens første møde med din virksomhed, bør det ikke behandles som en ren formalitet, men som et værktøj, mere…

Sælgende tilbudsresuméer

De forretningsorienterede indkøbere (f. eks. CEO, økonomichefen eller kommunaldirektøren) er mere interesserede i den tilbudte løsnings mere…

Tilbudsanalyser

Er dine medarbejdere virkelig så gode til at skrive tilbud, som de siger eller tror, de er? Er du i tvivl, kan det være interessant at få et ufiltreret mere…

Sprogrevision

Dårligt sprogbrug bortleder læserens opmærksomhed fra dine budskaber, forstyrrer kommunikationen og giver alvorlige ridser i mere…